Το λάθος των φοιτητών

Τα έγραψα κι εδώ αλλά επειδή ήταν μεγαλούτσικο σχόλιο είπα να δημοσιευθεί κι εδώ.

Τηλεόραση (εννοώ εκπομπές και ειδήσεις) έχω σταματήσει να παρακολουθώ εδώ και αρκετό καιρό, αλλά στα ημίχρονα των αθλητικών κάνω κάνα ζάπινγκ και είναι προφανές, σ’εμένα τουλάχιστον που είμαι μόνο 18 ετών και έχω επιλέξει να μη φοράω…μπλε ή πράσσινους ή κόκκινους φακούς επαφής, ότι το 99% των καναλιών προσπαθούν να μας πείσουν ότι φταίει το άσυλο, ότι οι καταλήψεις και οι πορείες είναι από αναρχικούς, ότι, ότι, ότι.

Χθες πάλι το βράδυ έλεγαν για τη σημαία και με στόμφο η παρουσιάστρια των ειδήσεων τόνιζε ότι “…αναρχικά στοιχεία ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΜΕΝΑ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΑΣΥΛΟ έκαψαν τη γαλανόλευκη σημαία…”. Ας το καταργήσουμε λοιπόν, έτσι; Αλλά να καταρήσουμε και αυτό του σπιτιού, διότι ΤΟ ΔΗΛΩΝΩ, αυτή τη στιγμή δίπλα μου καίγεται η ελληνική σημαία…

Αλλά, ειλικρινά, δεν ξέραμε πως θα γίνουν αυτά τα πράγματα; Το ίδιο δεν έγινε και με τους δασκάλους/καθηγητές; Δεν εξετάζω αν οι δικές τους απεργίες ήταν σωστές, η αντιμετώπιση όμως από την τηλεόραση ήταν η ίδια.

Το μεγαλύτερο λάθος που πιστώνω στους φοιτητές είναι το γεγονός πως, όπως και οι δάσκαλοι, δεν έχουν ενημερώσει τον κόσμο. Μπορεί να τους έχει αφαιρεθεί η ικανότητα να το κάνουν μέσω των ΜΜΕ αλλά έχουν μια ικανότητα που δεν έχει κανείς άλλος και που κανείς δε μπορεί να τους αφαιρέσει: την ηλικία. Ενημέρωση πόρτα-πόρτα, ο Έλληνας πολίτης ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ, άρα ότι του πουν οι “τηλεοπτικοί ήρωές” του το πιστεύει. Αν όμως ακούσει και την άλλη πλευρά, ίσως μάθει. Ακόμη και αν πάλι είναι με την πλευρά της κυβέρνησης, θα έχει ακούσει.

Ή μήπως αυτό το “είμαι φοιτητής με αιτήματα και μπαίνω στο σπίτι του άλλου για να του τα κάνω γνωστά” είναι πολύ ρομαντική επανάσταση και ξεφεύγει από το “ξύλινο” μοίρασμα φυλλαδίων της ΚΝΕ, της ΠΑΣΠ, της ΔΑΠ και όποιας άλλης νεολαίας, άρα και ανέφικτο;

Για την ιστορία, φέτος ξαναδίνω Πανελλήνιες, περιττό να πω πόσο οικτρά μετάνιωσα. Όχι για τις χαμμένες ώρες διαβάσματος, ούτε για το ότι δε μπορώ να ζήσω τη ζωή μου. Αλλά επειδή αυτή η χώρα (και όταν λέω χώρα εννοώ από τους απλούς πολίτες μέχρι τον πρωθυπουργό) δεν αξίζει να έχει φοιτητές ούτε για δείγμα…!

4 Σχόλια to “Το λάθος των φοιτητών”

  1. TunersDevelopment Says:

    Ανοίγεις ένα δύσκολο θέμα όσον αφορά το άσυλο.Πιστεύω και το έχω ξανά γράψει στο blog ότι η κυβέρνηση και η αστυνομία μας κοροϊδεύουν. Δεν είναι δυνατόν να καταργούν το άσυλο με την δικαιολογία ότι δεν μπορούν να πιάσουν τα 20 κ@@%$παιδα που καίνε αυτοκίνητα, επιχειρήσεις, σημαίες κτλ λόγο του ασύλου…Αν είναι ποτέ δυνατόν, αυτοί που εξάρθρωσαν την 17 Νοέμβρη να σηκώνουν τα χέρια ψηλά σε άτομα που έχουν επανειλημμένα καταγραφεί σε κάμερες την στιγμή που τσακίζουν ξένες περιουσίες…

  2. Lesbos Says:

    Τηλεόραση (εννοώ εκπομπές και ειδήσεις) έχω σταματήσει να παρακολουθώ εδώ και αρκετό καιρό, αλλά στα ημίχρονα των αθλητικών κάνω κάνα ζάπινγκ και είναι προφανές, σ’εμένα τουλάχιστον που είμαι μόνο 18 ετών και έχω επιλέξει να μη φοράω…μπλε ή πράσσινους ή κόκκινους φακούς επαφής, ότι το 99% των καναλιών προσπαθούν να μας πείσουν ότι φταίει το άσυλο, ότι οι καταλήψεις και οι πορείες είναι από αναρχικούς, ότι, ότι, ότι.

  3. Mytilini Says:

    Χθες πάλι το βράδυ έλεγαν για τη σημαία και με στόμφο η παρουσιάστρια των ειδήσεων τόνιζε ότι “…αναρχικά στοιχεία ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΜΕΝΑ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΑΣΥΛΟ έκαψαν τη γαλανόλευκη σημαία…”. Ας το καταργήσουμε λοιπόν, έτσι; Αλλά να καταρήσουμε και αυτό του σπιτιού, διότι ΤΟ ΔΗΛΩΝΩ, αυτή τη στιγμή δίπλα μου καίγεται η ελληνική σημαία…

  4. Lesbos Says:

    ια την ιστορία, φέτος ξαναδίνω Πανελλήνιες, περιττό να πω πόσο οικτρά μετάνιωσα. Όχι για τις χαμμένες ώρες διαβάσματος, ούτε για το ότι δε μπορώ να ζήσω τη ζωή μου. Αλλά επειδή αυτή η χώρα (και όταν λέω χώρα εννοώ από τους απλούς πολίτες μέχρι τον πρωθυπουργό) δεν αξίζει να έχει φοιτητές ούτε για δείγμα…!


Σχολιάστε